Söndag ok

Igår var det 30+30årsfest. Vilken fest sen! Tyvärr klarade min kropp inte av dessa fester och tidiga morgnar på jobbet så jag fick ge mig runt midnatt. men tills dess hade jag roligt =).

På lördagen var jag och min man på shopping i Kokkola. han shoppade ett eltrumset för 1000e och jag ett par byxor och en tröja för typ 50e. Orättvist ;). Men sen bjöd han mig på lunch på Pedrinas. Plus att jag helt spontant fick mina ögonbryn fixade och fransar färgade. Lyxigt kändes det. idag ska jag vara utan maskara och känna hur det känns =).

Nu ska vi åka till storebror och fira hans födelsedag. 32 blir han och dessutom på kvinnodagen och Filips namnsdag =). Det märkte filip själv som satt och tittade i kalendern. Det enda han kan läsa är FILIP och det hittade han. Inte illa! hihi!

Dags att åka nu om vi ska hinna hämta min bil från stan och sen till Jepolandet ;)

Ikväll blir det mys med några vänner <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att jag fann din sida Sanka :) kram Hanna (slam)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback