Kraftlös

Äntligen helg! Det tog en timme för mig att stiga upp idag. Herregud så knasigt!

Igårkväll blommade min klåda upp igen. jag fattar inte varför? Måste nog reda ut det. Man kan ju inte gå runt och klia sig överallt hela kvällarna. Jag har också märkt att då jag blir upprörd börjar det klia vansinnigt mycket. Intressant...jag studerar vidare. Eftersom ingen läkare vill ge mig nån diagnos får jag väl ta och göra det själv.

Idag har vi varit och firat pappas födelsedag. Gamlingen blev 55 år. Ojoj! Nåja, enligt de flesta undersökningar borde han ha många år kvar ännu ;).

Barnen är snoriga och hostiga och låter som kråkor men är ute och bygger snögubbar nu. Moffa fick tjatat till sig så de ska sova där nästa helg. Hjälp! Vad ska jag och Miika hitta på? Ensamma hemma...det var inte igår. Jag tror att vi ska ägna oss åt ingenting. Det beror lite på hur jag mår nästa vecka. Har haft kraftlösa ben och tomt huvud nu ett bra tag. Antar att jag väntar på influensa eller!? INTE VETA....

Nu ska jag gå ut och tända ljus i barnens snölykta. Ett ljus för att skingra mörker och för att locka fram våren!

Hoppas ni har mer energi än jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback