I min fantasi

Lördagmorgon!

Jag steg upp halv 7 i morse. Galet! visst är det... Men jag hade det riktigt mysigt för mig själv tills barnen vaknade. Då hade jag det riktigt mysigt tillsammans med dem också <3.

Idag ska jag färga håret och sen ska jag luncha med linda och maria. Kul kul! Det har jag säkert skrivit i varenda blogg den senaste veckan hehe! Men det ska bli kul att träffa dem igen. OCH att äta lunch förstås. Men före allt det ska jag färga håret. Tror det är över en månad sen senast och det SYNS *ryser*

barnen ska till mommo och moffa ikväll och Miika ska på sin första spelning med nya bandet. Bara jag och TVn ikväll alltså. Tänka sig...

Idag fick jag ett jättesug efter sommarmorgnar. Såna sköna morgnar då det är riktigt lugnt hemma (ja, i min fantasi sov barnen till 11 kanske) då man öppnar dörren och barfota går efter tidningen medan fåglarna kvittrar och det doftar sådär underbart av tall och sommar. Sen skulle jag fixa en skön frukost och äta den ute, det är lite svalt men jag känner att det kommer bli en skön dag. Så småningom vaknar resten av familjen och i harmoni (jaja...man får väl drömma) äter de frukost också (frukost är väldigt viktig i mina fantasier). Sen slutar min fantasi =). En annan tar över. Det är sommar i den också och jag har semester. Vi bor i stugan och alla är avslappnade och glada mmmmm! Underbart!

Snälla sommar kom snart hit till oss jag ska skicka adressen

Nu ska jag ta i tu med hårfärgandet

Ha en skön lördag i väntan på sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback