Att få tummen ur röven

Funderar på att flytta tillbaka till bloggen.fi men jag kommer mig inte för det helt enkelt. Som med så mycket annat.  Jag skulle t.ex behöva planera lite drama till jobbet. Det är ju för fasen ROLIGT och ändå får jag INGET gjort. Det är så konstigt, direkt jag tänker på att jag borde göra nåt så får jag panikkänslor och andnöd. Okej inte direkt men lite avig börjar jag allt känna mig. Det är som om allt går i slow motion och jag behöver massa tid till att förbereda det jag ska göra t.ex.

  1. jag kommer på att jag borde gå genom mina drama papper (dag 1)
  2. Jag funderar var de kan finnas (dag 7)
  3. Jag får smått panik för att jag inte kan komma på var mina dramapapper finns (dag 8)
  4. Jag får dåligt samvete för att jag inte gjort nåt åt dramagrejen (dag 12)
  5. Jag erbjuder mig att dra en dramakurs till hösten, det borde väl inspirera till att ta tag i dramagrejen (dag 19)
  6. Jag känner mig jätteduktig som tog tag i att anmäla om kursen (dag 27)
  7. Jag får igen dåligt samvete för att jag inte börjat fundera på drama (dag 31)
  8. Jag köper en bok om barndrama och känner mig väldigt duktig (dag 37)
  9. Jag inser igen att inget händer....
Jag försöker hitta rätt dag att ta i tu med det. Men den dagen vill inte riktigt infinna sig. jag har så mycket annat som känns så mycket viktigare...

Nåja, jag lever och finns

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ibland är man sådär härligt (nåja) seg... :)

2009-03-26 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback