Och stenarna skola ropa

Vem fasen bytte år???

Är det nu man ska komma med massa filosofiska tankar om det år som gått och förhoppningar om det år som har börjat. Well well! Jag har faktiskt, totalt emot mina principer gett TVÅ nyårslöften
1. jag ska vara hemma mer
2. jag ska börja motionera igen. Min kropp skriker efter att få röra på sig...eller så är det bara magen som kurrar

På lördag har vi revypremiär. Så på söndag börjar mitt liv igen! Nån som vill dela livet med mig? Nån timme nångång i allafall. jag finns nu igen! Hohooo! *eko* nähä...

Nåja, ni kan ju kommma och titta på revyn i allafall. Den är bra iår! Jepp! Verkligen bra =)

Nyåret firades förresten på Åland på ett härligt bröllop. Minnesvärt verkligen! Hela Åland var underbart och det ropar till mig att vi ska ses igen snart. Jepp! Hoppas det i allafall =)

Nåväääl! Nu ska jag inta soffan. Jag har börjat  läsa igen vetni. På två månader har jag stickat 13 par sockor så nu vill jag LÄSA! Mina böcker ropar på mig...de också

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sussie

13 par? När hinner du med allt?

2009-01-08 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback