Nytt är nytt...

*vinkar lite trött med lillfingret*

FY fasen vad trött jag är! Jag släpar mig fram och försöker överleva tills jag får lägga mig på kvällarna. Nåja, ärligt talat blir jag lite piggare till kvällen faktiskt!

Tur för mig att det är helg snart. jag tror  inte jag skulle överleva annars.

Ja, nytt jobb. nej, jag tänker inte säga vad jag tycker om det ännu. jag måste låta allt bearbetas och sjunka in före jag öppnar fingrarna och låter dem berätta om mitt liv som barnskötare.

Jag får vara ute mycket i allafall. jag har t.o.m letat fram mina skidor. Okej, det var pappa som gjorde det för de var hos dem sen mamma hade lånat dem då de var till lappland och skidade på pappas 50 årsdag. Jepp! Vi skidar inte så mycket hos oss. Det är 5 år sen ;)

Filip har feber och som tur kunde pappa ta ledigt imorgon och vara med honom. Jag har dåligt samvete för att jag inte är hemma med honom. Det är alltid Miika som är hemma med sjuka barn här! It sucks! Men så är det...

Skönt att få höra en trygg röst i telefon emellanåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback