nästanånger

HJÄLP!

Jag brukar inte ångra mig! Jag brukar bara gå vidare och tänka "det är en mening med allt". Men idag är jag sista dagen som skolgångsbiträde (okej, jag har varit lärare denna sista vecka faktiskt) och jag har fått så många snälla ord och så många glada tankar av alla runt mig här så jag vill inte lämna dem *sniff sniff*. Det värsta av allt är att det alltid känts bra här. Jag har förr fått uppmuntrande ord och beröm. Det är inget som kommit plötsligt nu då jag ska sluta! Idiot! Hur kan du byta bort nåt sånt??

Jaja, men nej! Jag vägrar ångra mig! Jag tänker ta på mig mitt nya jobb med ett leende på läpparna och inställningen "det kommer bli bra". Sen tar jag det som det kommer!

Inte ångra-sakna

Kommentarer
Postat av: tanja a

det BLIR bra:)

2009-01-22 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback