Lublik

Oj, vilken lyckad föreställning vi hade ikväll. Det känns verkligen som om det varit värt allt slit då man får uppleva sån glädje. Nu minns jag varför jag gav mig in i detta. Härligt =)

Imorgon börjar mitt nya jobb. jag känner mig lite off. har inte hunnit tänka så mycket på det. Så jag tar det som det kommer sen. Självklart är jag ivrig att få sätta igång och lära mig allt nytt och lära känna alla barn och de som jobbar där. Tänk vad mycket nytt ;).

Inatt kommer Miika hem. Det ska bli skönt att få återgå till vardagen med en pappa i familjen. Filip har vägrat prata i telefon med Miika hela veckan så det blir intressant att se hur han reagerar. Evelin har uttryckt att hon saknar pappa.

Denna vecka ska jag försöka ta det lugnt och inte planera in mycket. kanske en promenad med M om hon har tid och lust!? Det skulle kännas riktigt bra <3. Helgen är full med revy som vanligt. Men det är sista föreställningarna då. *sniff sniff*

Nu ska jag förbereda mig för morgondagen. Vet inte riktigt hur, men ska i allafall börja med att avsminka mig.

Ha en trevlig vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback