Insomnia

Sussie- Jag har inte gjort annat än stickat i två månader...så hann jag med det haha!

Idag har jag fått nytt jobb! Wooow! Det kommer bli bra bara jag vänjer mig vid tanken på att lämna mitt sköna jobb. Ibland måste man vara lite vajld änd krejsi sådär. Detta känns så ;).

Orkar inte väga för- och nackdelar mot varandra längre. jag bara börjar på med mitt nya jobb och kommer trivas urbra! Får ju jobba med Ida i allafall. najsigt som synden =)

I övermorgon har vi revypremiär...wohoo! Jag kan ge lite inside info: Premiären är nästan fullbokad *hurra å hjula och studsa runt som en boll*

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis! Vad är det för jobb?

2009-01-09 @ 09:34:24
Postat av: CaRRa

vart ska du i arbeiti?

2009-01-09 @ 12:32:10
Postat av: Ida

Lycka till me premiären! Du e dukti =) Vi syns snart, böri du rej 19:e?

2009-01-10 @ 08:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback