Sportlov

Hej där i snön =)

 Här är det fint som bara den. Igår var jag och barnen i pulkabacken med frusna svenskor och lappforsbor. Det var toppen =). Vi måste göra om det. Sen på kvällen kom dedär frusna svenskorna (mindre frusna då) och tanja och carra hit för lite seriöst umgänge. Jojo. hur trevligt som helst. Ikväll blir det ännu mera umgänge med ännu flera trevliga typer. Me like! Kan bara inte bestämma mig för vad jag ska göra på dan. Borde åka till stan och söka efter en ny väska åt Evelin och lite mat borde jag också handla. Men jag kommer mig inte riktigt iväg. Kan inte bestämma mig för om jag ska släpa med hela familjen (myyycket motvilliga familjen) eller om jag ska unna mig att åka själv, vilket jag oftast gör.

Nej, nu vet jag hur jag gör....eller inte...vi får se

Jag har alltid sån beslutsångest

Jag har massa blåsor i munnen så jag kan knappt äta nåt. Illa illa då man blir bjuden på mat och tårta ikväll *sniff sniff*.

Skönt att ta utekvällen ikväll så har man sen hela helgen på sig att repa...eh umgås med familjen ;)

Krääääääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback