snöigt

Nu påbörjar jag min fjärde vecka som barnskötare. Tiden går så fort så jag hinner knappt känna efter hur jag mår. Hur mår jag? Jo, tack bara bra...

Jag känner mig som världens sämsta vän just nu. Jag håller inte aktivt kontakt med nån och jag bara låter allt rinna ut i sanden. Way to go Sanka! Inget under att jag är en ensam jävel

Känne mig dessutom deppig för att jag missade Lena å Anders bröllop igår.  Det var svårt att välja ETT bröllop och jag tror att oavsett hur vi hade valt så hade det känts taskigt att missa det andra *suuuck*.

Jag tror jag är inne i en vårdepp *hänga läpp*

Imorgon börjar mitt liv som ensam mamma. Miika jobbar från 14-22 och jag jobbar från typ 6-14, vi hinner inte ens ses i dörren. Deppigt... Som tur fick jag med mig mamma till moster på ansiktsbehandling en kväll då är det bara fyra kvällar kvar då. Och egentligen gillar jag att vara ensam på kvällarna...men inte sååå mycket.

Laddat batterierna i helgen? Näääe, inte nästa helg heller och inte helgen efter och sannerligen inte helgen efter det men sen kanske. OM det inte dyker upp nåt annat som jag bara måste göra.

JOdå, det rullar på och vi har det bra. Jag älskar all snö som har kommit och barnen är friska. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback