Snö snö underbara snö

Alltså jag måste bara skriva att det har vällt ner snö hela dan och jag tycker det är fantastiskt underbart =). Det är vacker vit pudersnö som är så lätt så det bara flyger iväg då man springer i den. Såhär ska en riktig vinter se ut. Påminn mig om det då jag sitter fast i en snödriva med bilen eller har halkat ner i nåt dike ;)

Nu har barnen åkt på sportlov till mommo och moffa. Miika fick veta så sent att han är ledig hela veckan så han får leva med att vara utan barn några dagar. På torsdag får jag ledigt =).

Nu ska jag sova för jag har tidiga skiftet imorgon. Tidiga skiften suger men är sköna då man slutar tidigt. Sena skiftet är inte roligt då man måste stå och mögla till sent. Jag är visst aldrig nöjd.

Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha, påminn mig .. den var bra. :)

Du fick mig att le efter en insomnia-natt. Tack för det.



Kram

2009-02-24 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback