party

Idag är det lördag!

Igår var det utekväll med mina kompisar. Vi hade riktigt roligt och tiden rusade iväg. Jag valde att vara nykter och det var ett bra val. Jag gillar verkligen att kunna köra hem då jag tröttnar och slippa taxiköer och skit. Dessutom kunde jag stiga upp i vettig tid idag och umgås med familjen. Ett stort plus är också att slippa ångest och illamående som kommer av spriten. Jag skulle inte kunna bli alkoholist, det är ju en tröst. jag gillar inte smaken och jag klarar inte av att förlora kontrollen. Nej, jag har bestämt mig för att det är trendigt att festa nykter ;).

Vi har faktiskt varit på friluftsdag till stugan idag. Grillat korv och skidat med mamma och pappa. Mysipys! Blev alldeles varm inombords då jag såg stugan. Jag längtar till sommarens soliga dagar som vi får tillbringa där =). Och tänk vilken tur att vi byggde stugan förra året för iår hade vi nog inte vågat ta nåt lån. Men nu har vi den och det är LYCKA!

Nu är det bara en dag kvar av ledigheten och jag längtar inte direkt till jobbet ska jag erkänna. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga....så jag låter bli!Jag bjuder på en bild från igår istället! Jag och Tanja som just fått visa ID ;)

Kommentarer
Postat av: Pim

Postat av: Pim

ha ha skönt att höra att det inte bara är jag som får visa leg :)

2009-03-02 @ 17:54:48
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: tanja

ja tror vi e enda som ha fått viis id för varm kakao naagang i tiderna å ;)

2009-03-03 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback