kära sol

Jeej! Idag är det en bra dag. Vet inte varför! Kanske för att det känns som om jag har världens bästa vänner <3. Eller så är det för att jag har ätit chokladkex =9. Endera =)

är täppt i näsan och känner mig lite slö. Men glad ändå! Jag tror det är för att jag fått vara ute i solen två dagar (iiiskallt men skönt) och för att jag fick en underbar ansiktsbehandling av min söta moster igår. Hon sa att jag får den i födispresent...jag fyller i maj. Så jag sa att jag kommer igen i maj så kan jag få en till för då har hon glömt denna ;). Jepp! Mina släktingar <3

I helgen blir det revymiddag i Kokkolaaaa! Wohooo! Kuligt värre!

Nu ska jag sätta mig och slamma framför tvn en stund före läggdags!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha.. din humor är klockren.

Sådär säger Oliver också, om jag grälar på honom o säger att han blir utan nåt nästa gång för att han har bråkat.. "Men det kommer du inte ihåg nästa gång, mamma" ;)

2009-02-19 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback