Blåkulla nästa

Hej!

Nu är det påsklov som gäller. Smet tidigt från jobbet idag eftersom vi hade 5 av 24 barn på plats. Kändes onödigt att hänga där liksom haha!

Imorgon är det långfredag. Enligt en gammal tradition ska jag tvätta fönstren då. Men jag bröt den traditionen redan förra året så jag tror jag struntar i det. Det snöar ju faktiskt idag =(. Istället ska jag inleda min motionssäsong och löpa lite på förmiddagen. Vi får se sen om jag blir intagen efteråt hahah! Dålig i skick vadåååå?! Jag ser fram emot det och mina ben pirrar vid tanken på att få springa lite.

Miika ska på turne i helgen. Kristinestad, Närpen och Purmo. Tjofaderittan! Här sitter jag! Men alla pengar är välkomna nu då han blir permitterad.

På lördag ska jag och mamma på shopping till Seinäjoki (Östermyra). Moffa ska vakta barnen här så Evelin får gå påskhäxa före de far och simma. Mina barn har det bra ställt!

Snart flyttar jag tillbaka till bloggen.fi. Bara så ni är beredda =)

Ha en skön påsk

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch, permitteringar är inte kul. Hoppas det inte blir långvarigt. :P



Här var Oliver också påskhäxa o kom hem med ett BERG av godis! :)



Östermyra ja... jag kommer aldrig ihåg att det HAR ett svenskt namn.. Undrar om de som bor där ens vet om det? ;-D

2009-04-12 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback