zzzzzzlepy

Jag är trött!

Har gått hela dan. Först på stan med mamma och Smulan, sen en promenad längs stranden vid villan och så drog mamma med mig på historisk vandring i Nykarleby ikväll. Skönt med aktiva dagar. Men jag får nog lägga mig nu. Är slut =)

Miika är och spelar ikväll. Jag passade på och färgade håret brunt igen. Det blev  väldigt mörkt. han kommer inte gilla det. Men det är väldigt mycket billigare att köpa och färga hemma än att få blonda slingor gjorda vid frissan. Dessutom blev det hyfsat jämt och fint. Nu måste jag bara få klippt topparna lite också. Men det är så svårt att lyfta luren och boka tid till frissan. Nån som är duktig på att klippa toppar? Jag finns här som testkaning ;)

Det blir ingen klassträff för mig. Beslöt mig igår. Blir för krångligt helt enkelt med barnvakter och sånt. Vi har ju bokat mommo och moffa nu nästa helg också så så...

NU ska jag lägga mig i sängen före jag somnar framför datorn...det skulle vara nåt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback