Mitt i veckan

Här händer inget nytt!

Det är redan onsdag och nästan torsdag. Himlars vad snabbt tiden går. jag börja känna mig gammal. Har tiden alltid gått så snabbt? Det känns ju som om mina barn växer ifrån mig för varje dag! Buhuu! Samtidigt är det skönt att de blir stora och klarar sig själva mer och mer.

På jobbet flyter det på, jag börjar verkligen trivas där nu. Ett toppenjobb helt enkelt =). Gillar att jobba som skolgångsbiträde också. Då känner jag mig mer som en del av skolan. Hoppas jag får behålla mina timmar ett tag till ännu! Det vet man ju inte.

Har haft trevligt besök ikväll av några slambejbs. Så uppfriskande =).

Men nu är jag trött och tror minsann jag ska lägga mig redan. Har varit ute hela dan idag. Först friluftsdag och sen var vi ute på eftis också. Wohoo! Frisk luft är livet <3.

Bara två dagar kvar till helg! YES =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback