mera jobb

Sussie- Jo, jag tror också uppsatsen är skriven av en vuxen. men den är ändå fnissig ;)

Sitter på jobb nu. Mina barn kommer om 15 minuter, så jag har en stund på mig att ladda upp =). Det känns som om det går bättre och bättre och hela stället börjar känns som mitt nu. Dessutom är "min" assistent alldeles fantastisk. Så just nu går mitt eftis genom en sorts smekmånadsfas. Jag njuter =)

Dessutom blev jag erbjuden fler timmar i veckan. Som skolgångsbiträde i ettan ska jag vara. Det känns perfekt. Fick dessutom lite plocka in timmarna som jag själv ville så det kommer bli bra tror jag. I och för sig handlar det kanske bara om nån månad. men allt är på plus =).

ha en bra dag!

Ikväll börjar revyandet =)


Kommentarer
Postat av: CaRRa

you hardworking woman!

2008-09-11 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback