Brunt brunt brunt

Det är ingen bra dag idag.

Hoppas det känns bättre imorgon. Det brukar det göra.

Var är solen? Jag fryser hela tiden...

Igår var jag till labbet på min årliga blodtömning. De tog 6 provrör av mig. Tror de kollar typ kolesterol och sånt. Minns inte så bra. Drabbades för första gången i mitt liv av akut obehag för sprutor! Fy fasiken!! Satt och glodde på teckningar barnen hade ritat åt "pickatanterna". Det värsta är då de byter rören *rysa*. och tänk er SEX gånger. Brrrrrr! Inte förstod hon som stack mig nåt heller. Men jag började inte gråta i allafall.... Jag säger bara det, deras äckliga sprutor är säkert 39 gånger grövre än mina fina nålar!

Sen gick jag till kafeterian och köpte té i en pappersmugg som jag drack i bilen på väg till jobbet. Te hjälper alltid =). Mackor av mitt hembakade bröd var också bra.

Jag är brunett igen nu.


Nu ska jag åka till jobbet igen och visa upp mitt eftis för föräldrarna. Om jag hittar min borttappade inspiration på vägen blir jag glad =)

Kommentarer
Postat av: CaRRa

brunettes have more fun...eldä naa :P

2008-09-18 @ 12:38:21
Postat av: Maria

Yeee!Brunett e no bra!He e ja å nu!:-)

2008-09-18 @ 14:31:17
Postat av: Sussie

Din nya färg är fin. Jag borde också....



De tappade mig på blod i våras då jag trodde att jag åkte på havandeskapsförgiftning. Så jag förstår dig. Speciellt då de byter rör o nålen rör på sig.. huhh.. Men vissa är bättre än andra på det där.



2008-09-22 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback