Söndag och göra ingenting

Hej!
Idag är det söndag.

Jag har varit på en långpromenad från förmiddagen. Sen har jag i princip inte gjor nåt. Nåja, skrivit en inledningsång till revyn, bakat bröd, lagat mat och sånt. men inget annat. Jag är rätt nöjd. Det är bra att kunna göra ingenting. just nu verkar detta vara så nära ingenting som jag kommer.

Imorgon är min assistent tillbaka. Hurra hurra hurra! Borde jag baka en tårta? Det ska bli så härligt att få henne tillbaka. Inget har funkat som det ska utan henne. Jag ser så fram emot att jobba igen =D. I och för sig måste jag medge att jag gillar att jobba just nu. Jag trivs onaturligt bra med mina jobb och kan gott fortsätta såhär ett tag till. Det är så skönt att ha ett jobb man trivs med och känner att man gör nåt. Jag klagar inte på mina tidigare jobb. Men just nu känns dethär väldigt rätt <3.

Jeeej! Det ser ut som det blir Haparanda ikea om tre veckor. Vad kul =). jag behöver verkligen andas lite svensk luft. Inte helt fel heller att få köpa lite svenskt te och kanske lite annat smått och gott. Nån Ikeafan är jag inte och jag känner inte att jag behöver nåt därifrån. men det är ändå kul att gå runt där. Det finns väl ett Rusta där nära också eller? Får nog reda ut det med Tanja. hon som i princip BOR vid ikea hahah!

Nu ska jag börja grädda bröden och laga mannagrynsgröt. Sen ska jag göra ännu mera ingenting resten av kvällen!

Måste ju tipsa om vår revyblogg också
http://www.bloggen.fi/bennasrevy


Kommentarer
Postat av: anki pankki

E det nån buss som ordnas ti Ikea?? Ja sku nämligen också behöv dit en sväng! :) Och ja, Rusta finna alldeles nära! Hälsningar från Lappfoss.. miss u!

2008-10-05 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback