Ledigt

Höstlov is the shit!

Ja, jag har förstås fått jobba in mitt höstlov. Men it´s the shit i allafall =). Ännu trevligare hade det varit om min man fått vara ledig också, som det var tänkt. Men han är utleasad nu till sitt förra jobb (ironi big time) och då gick det förstås inte. Det är inte svårt att komma ihåg varför han bytte  jobb inte...*sucka lite* Men man får väl inte skriva skit om sin mans jobb på bloggen. Ännu mindre skriva en revysketch om det *muahhaha* Been there done than hahah!

Imorgon ska min lilla Agnes C på service. Så då blir det att vara hemma hela dan. Evelin har bestämt att vi ska baka! Jeee! Kul =). Filip ville leka cirkus. Så vi har inga problem med att få dagen att gå. På fredag blir det stadstur. Jag ska flytta min bilförsäkring. hejdå Veritas som började med nåt dumt system... så ska jag till museishoppen och köpa stämplar (don´t ask), via Halpa Halli och hämta vår fixade digibox och kanske köpa nåt gott att äta också nånstans. På kvällen ska vi till J&M på middag. Jättekul *se fram emot*. På lördag ska jag på tjejkväll med M&L HUrraa! Miika är också inbokad då med killarna. De ska köra i sandmontor. Hmmm

Sen är höstlovet över då! Och jag är såå nöjd att återgå till jobbet! Nåt är fel på mig som gillar mitt jobb såhär mycket haha!

Love love

Kommentarer
Postat av: anki

haha, sandmontor e kuul! de borde vi också göra nångång på våra slamkvällar! :D Var GLAD över att du gillar ditt jobb så mycket (avis)!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback