Snurrig

Går tiden lika snabbt för alla? Eller är det bara för mig som det snurrar iväg så jag blir alldeles snurrig? Det sitter i ett: Vakna, äta, dagis, jobb, hem, äta, kväll, sova, vakna.... Jag gillar mitt liv, jag gillar det jag håller på med. Men det snurrar på lite för snabbt just nu. Jag tror jag behöver en time out. Men från vad?

Idag kom jag hem 17.20 och Evelin sitter och stortjutar. De ska ha tomteluvor med till förskolan imorgon. Hennes är "söööhöööhöööööönder" och har inga lockar. Nej, jag har inte ens hunnit sätta mig ner och äta ännu. Well well, Mac Gyver morsan hittar en bjällra, syr fast den på luvan, flätar flätor av gult garn och syr fast dem också. Glad dotter... men tiden tar slut. Jag tror mitt schema är för tight jämt, allt ligger på varandra hela tiden. Inga andningspauser. Ge mig luft!

Nu har jag tillbringat tre kvällar hemma! Det känns bra. Jag har inte fått gjort mycket men jag har varit hemma =)

För att öka på snurrandet har vi en faffa på sjukhus ännu. Det är oroande trots att det enligt alla prognoser ser bra ut. Men oro kan man inte göra mycket åt. Den finns där och gnager hål i stabiliteten, fräter sönder lugnet och spänner de redan överspända nerverna. Vi vill ha hem vår faffa! Vi vill att han ska må bra!

Sen är det kattskrället av guld som inte äter och inte skiter. Jo, det är bara en katt..men det är VÅR katt!

Min fasad utåt är ingen fasad. jag är lycklig, jag gillar vad jag gör, jag trivs med att jobba. De e bara lite mycke nu just!

Andas in andas ut andas in andas ut andas in andas ut

Välkommen helg! Du är efterlängtad =)

Kommentarer
Postat av: caRRa

hej åhå! snart får vi lyckligtvis båda lugn ner oss fö en stånd åtminstoni...eldä?

2008-11-29 @ 11:33:59
Postat av: Sussie

Sånadär dagar har jag alldeles för många av just nu (inte just NU men... ja, nuförtiden) jag med. :P

Styrka åt dig.

2008-12-01 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback