Sankas liv

Hej *vinkar*
Här är jag!

Jag har inte varit inne på min blogg på ett tag. Det känns lite dåligt måste jag erkänna. men nu är jag här!

Det är bara det att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.

Vår kisse Sawyer ligger på kattsjukhus sen i lördags i allafall. han har troligtvis blivit påkörd av nånting och hans ena bakben mår inte bra. På fredag får vi veta om vi kan behålla honom eller om han ska till katthimlen. Evelin frågade "om Sawyer måste dö, hur gör de då? Slår de honom med en hammare i huvudet?" oh no! I hope not! Nå, vi hoppas förstås att han blir frisk. Men i slutändan är han bara en katt! Värre är det att Miikas pappa blir opererad på måndag. Vi håller alla tummar för att han ska bli frisk. Det känns rätt mycket just nu...

jag har lärt mig sticka sockor =).

Ikväll har jag fått mig en behövlig promenad med terapi samtidigt. Tack! Det var trevligt =). We need to do it again!

Ännu ett smulancitat: "mommo e int som en rikti mommo, hon vet ju allt å de ska int mommor göra för de är så gamla så de minns inte allt" HAH! Jag tror mommo är värsta idolen. Då jag frågade Evelin en dag vad jag, pappa, moffa å mommo var bra på så blev svaren att jag var bra på att sköta barn, pappa var bra på att ta in ved och bygga båtar, moffa var bra på att laga el å mommo var bra på ....typ alllt! Här kom det minsann en lång rad med saker hahah! Sämre förebild kan man ha =)

Vi fick leverlåda på jobbet idag. jag gillar inte leverlåda...blö! Jag åt massa sallad och knäcke!

Sov inte många timmar inatt. Jag ska reda ut det så jag får sova skönt igen...det känns redan bättre =)

Nu ska jag ta en dusch och sen slå mig till ro framför teven med mina stickor och en kopp grönt te. Fy fasiken vad te rockar =). Lovelii!

Så min jobbrapport då! Jag trivs så bra där fortfarande. Vi njuter så länge det varar <3None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback