Rodderier

Nu har vi fått hem kattskrället. Med guld i magen typ...nä, det blev inte så dyrt. Han var ju inne i 11 dagar ändå =). Pigg är han och hårig och rätt rufsig och tilltufsad. Men så efterlängtad och gosig. Dilba hon stod och stirrade på honom i flera minuter sen gick hon ut. Shit! Hon trodde säkert hon hade sluppit honom för alltid. Vilket bakslag =). Just nu ligger Sawyer och trycker under Evelins säng. han tycker nog det är skönt, men läskigt att vara hemma. Veterinären menade att han blivit attackerad av nåt annat djur. Stackars liten =(. HOppas verkligen inte det är grannens hundar som sprungit lösa här. Då är det slut på grannsämjan...och det vore synd

Annars mår vi ok. Jag har ont i halsen och känner mig lite överarbetad just nu. Har varit hemma två kvällar nu. Nyttigt. Men nästa vecka börjar julfestkarusellen. Hej å hå bara! Lägg till revyövningar också så börjar det kännas lite. JUST NU känns det som om detta är min sista revy. Men vi får se

Härligt med all snö som har kommit i allafall =), mitt jobb är toppen och mina barn är underbara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback