Söndagssvammel

Här rullar det på! Helgen försvann i ett huj och jag har inte ens hunnit slösa min lön. Jämmer och elände! Eller GÖÖTT kanske ;). Får spara mig lite! Kan ju hända jag kan fira min födelsedag med lite söndagsshopping nästa helg =). Men först ska vi fira Filips på lördag. Så fredagen blir bakardag. Jag tänkte ge mig på att göra en trolltårta igen. Men åt vuxna denna gång. Jag tänker Snoppar, bröst...nää, jag bara skojar hahah! Men jag tror de vuxna skulle uppskatta den mer än barnen som inte åt nästan nåt =). Sen tänkte jag smälla ihop en smörgåstårta också. en enkel variant. Gott gott!

Miika han har eldat i ett sen han kom hem. Kanske skiljer det lite i grader mellan +30-40 i monaco och isande kalla vindar här! Brr brr! Fast vi är ju vana!

Barnen tog hans hemkomst bra och just nu är jag inte favorit. Men de har också börjat busa mer. Igårmorse vaknade vi av barnafötter. Helt normal om de hade varit INNE! Men de var ute och lekte i pyjamas i +2 grader! Fy fasingen! Det är ändå sött att se att de faktiskt ansträngde sig medan jag var ensam med dem och nu vågar släppa loss igen hih!

Imorgon börjar jag jobbet 5.30! Har dock en kort dag och slutar efter lunch! Ou jee!

jag önskar mig en KANOT i födispresent och SÅNGLEKTIONER och MANIKYR och TOPPKLIPPNING av håret och BRA BÖCKER och så lite SOL hihi! Jag har redan bestämt att jag minsann ska på latino på min födis =)

Igår fick Evelins faddrar en liten kille! Jag längtar så tills vi får se honom =). Han är säkert den sötaste lilla killen.

Kommentarer
Postat av: snurven

Du ska få en kurs i sopransång *muahahaa* x)

2008-05-20 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback