på besök i tärjär

Det borde vara lag på att ingen får börja jobba före 7 på morgnarna. Imorse började jag 5.15. Mitt i natten! URK! Känner mig rätt snurrig vid dethär laget. Tog i och för sig en liten vila efter jobbet. I solsken och regn. ja, solen sken men det regnade. Lite mysigt faktiskt! Men sen kom postbilen och jag var tvungen att hämta mitt adlibrispaket på posten. Har väntat hela veckan på det! Äntligen! Härligt härligt med en hög med nya böcker =).

Ikväll ska vi ha lite tjejkväll hos Carra. Ska bli kul.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag baka en trolltårta till Filips kalas. På lördag jobbar jag från morgonen och sen har vi kalas vid villan. På söndag är det nån annan som fyller. 22 tror jag det är iår igen. Då hoppas vi att få hälsa på en liten liten kille och så ska jag på latino också! Sista passet före sommaren. Jag saknar det redan...håhå!

Ja, sen är det semester då =). En hel vecka har jag nu minsann hihi! Det känns bra vill jag lova. Funderar på att boka frissa tills dess. Om hon nu har några lediga tider mer. Men kanske jag struntar i det bara.

Nu ska jag vänta på att hårfärgen blir färdig och sen duscha och äta och hoppa i bilen till Tärjar =)

Kommentarer
Postat av: Ea

Usch, 05.15 sucks, jag har det bra, jag börjar 16:30 :P

2008-05-22 @ 20:07:04
Postat av: CaRRa

tsändär du hu harmonisk å lugn du vaalt åv ett besök i det ljuva Tärjär?

2008-05-23 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback