Mardrömmar

image52
Jag vill inte gå och lägga mig! Drömde så otäckt inatt och känslan sitter kvar ännu!

Jag drömde att ett psycho sågade armar och ben av oss här ute på gräsmattan utanför ladan. Han började med min pappa...sen vaknade jag. Det var verkligen otäckt, känslan satt kvar länge och jag kunde inte somna om före jag hade konstruerat ett slut. Ett lyckligt slut där barnen hann springa till grannen efter hjälp före galningen började såga. Men jag vill inte lägga mig, ifall min hjärna vill ha ett annat slut!

Jag har tidigare också drömt att en galning med motorsåg sågar av min pappas ben och armar. Jag undrar vad en drömtydare skulle säga om en sån dröm?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Idag var vi på talterapi med Filip. Det var riktigt känslosamt för mig. jag tror det var en lättnad att få en vettig proffessionell åsikt och hjälp!! Filip var så duktig och samarbetsvillig. Vi får kallelse till hösten på nytt för hon höll med om att det var snäppet allvarligare än den vanliga typen av stamning för barn som går över av sig själv. Helt underbar var hon talterapeuten. Jag har full tillit till henne. Nu ska vi bara fortsätta som hittills och se hur det går. Mest orolig är vi ju för att han ska bli mobbad. Även barn kan vara grymma och elaka mot varandra och från hösten har han ingen storasyster som kan skydda honom. Min lille prins! 

Ska nog försöka mig på att sova ändå! Har frissatid imorgon. Sen hoppas vi förstås att stugan kommer också!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: snurven

Kram:) hoppas stugan kommer nuuuuuuuuuuu

2008-05-30 @ 08:32:01
Postat av: tanja

huu va läskig dröm!måste ta å bläddra i mammas drömtydarbok :P

2008-05-30 @ 10:42:14
Postat av: tanja

FADER, se honom dö: långt liv för honom.

2008-05-30 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback