It´s a long way

Jobbigt fortfarande att inte kunna svar direkt på kommentarerna *tjata*

Vi tar några svar här:

Ida- Ja, han renoverar en swanbåt å jobbar typ 10-12h om dan. Sku int ha vari så kul ti va me. men vi ska fa en annan gång bara han å jag =)

Heidi- Tja, han sa igår att di e langt från fädi å att han sku hör åv se idag om hu e var. men int ha ja hörd na åv an...

Carra- meeeen...*rodnar* va tu nu e opryd ...*viskar* tror du ja tänke på ana? muhahahha

Idag har jag jobbat, hämtat barnen köpt morsdagsblommor med mina föräldrar, ätit på mc donalds. Me åt bara en yoghurt&fruits. Sen var det bara att komma hem och natta de små änglarna! De har verkligen varit duktiga denhär veckan som miika varit borta. jag är så stolt över Smulan som har varit så stor och duktig och riktigt ansträngt sig för att hjälpa mig. Filip kämpar på! lillskorpan =).

Konstigt att köpa morsdagblommor och inte ha nån att visa dem åt. Konstigt att tvätta fönster och inte ha nån att skryta för...Konstigt att leta efter krukorna och inte kunna fråga han som har städat bort dem. Min bättre halva saknas. Den vettiga =)

Nä, nu ska jag inte bli klicheéig.

Igår var jag annars på en extra feelgoodig latinotimme. Vi dansade JIVE! Å det var så kul så jag nästan dog. hahah! Nä inte alls! Det var bara sååå kul =).

Nu ska jag surfa vidare ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback