i övermorgon =)

Måndagkväll hemma hos mig!

Ikväll har jag inte städat eller tvättat bilen eller ens tvättat kläder. Nej, ikväll har jag gjort nåt mycket viktigare. Jag har umgåtts med Tanja och hennes barn =). Det var så mysigt. Våra barn leker så bra tillsammans. och jag fick en födispresent.. Den ligger i skåpet nu och väntar på att öppnas. uuuuh! Spännande! Jag älskar presenter =)

Helgen försvann skrämmande snabbt. Det var morsdagsfirande i ett nästan. Minus filmkväll med Maria på lördagkväll. Det var riktigt riktigt trevligt att få sällskap av henne. Vi åt lite ostbricka och grönsaksdipp och drack rödvin. Gott gott =9.

På söndagen blev det tårta hela dan. URK! Måste verkligen ta i tu med motionerandet igen. Känner mig som en bulle :(. Men det funkar inte att gå ut nu då barnen sover. Nä, sen då Miika kommit tillbaka och jag klämmt färdigt på honom DÅ ska jag börja med mina joggingrundor igen. och förstås mitt sportis <3. Har bokat in mig på latino på söndag så jag hoppas jag kommer mig iväg.

Bara två dagar kvar nu tills han kommer. Vi längtar förstås =). Som tur får han vara ledig resten av veckan sen så vi hinner umgås.

Finns det annars nån som har en kanot till salu? En billig och bra!? Mina behov just nu är nya svarta skor och en kanot! I NEEED! Det skulle vara perfekt med en kanot vid vår villa.

Nåja, nu ska jag duscha och sen titta på de struliga (men dock så vackra) desperata hemmafruarna!

Bilden: jag och barnen. Vi hade kommit överens om att ha ut tungan men de lurade mig de små busarna
image51

Kommentarer
Postat av: angel

Hehehe! snällt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback