I breath just to know I´m alive

*suuuck* igår var min man till Monaco.

Igår jobbade jag

Här skulle jag kunna skriva en lång utläggning om hur nyttigt det är att vara från varandra och att jag nu insett att han är mannen jag vill dela resten av mitt liv med. Men det visste jag redan före han åkte...

It sucks!

Jag är ensam.

Han kanske inte kommer hem på fredag

It sucks

Det gör ont att sakna. Det är inget nyttigt med det väl?

jag är trött på att hela tiden hålla mig sysselsatt så jag inte ska tänka så mycket på ensamheten.

Jag är VERKLIGT ensam

Hallååå!!

Imorgon är det måndag och jag har redan jobbat två dagar.

Nej, just nu skiner inte solen på mej.

men upp med hakan! Bara några dagar kvar! Viktigt att vara en glad mamma åt barnen som bara har mamma just nu.

Jag har i allafall inte tröstätit idag...*le lite*

Vi ses en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vadå inte kommer hem på fredag??? Är det sant? Andre har int våga sej he na...

2008-05-05 @ 06:24:13
Postat av: CaRRa

Men tenk på allt s*x ni kåmbär ti ha saan tå a kåmbär heim...;)

2008-05-05 @ 09:04:22
Postat av: Ida

Va gö ha i Monaco? Å va e he fö fuskas ti int ha frun messe naa? =) Föstar he har me na båta ti gö... Va ska hon jobba me efter gruppis nu då? Privata dagiset med Ida månne? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback