Fylla år rockar ju

Jeeej! Idag har jag haft födiskalas med Filip! Han fick
  • En Carsmatta
  • Carspåslakan
  • en drake
  • pruttkudde
  • en CD spelare
  • ficklampa (det enda han önskat sig)
  • Leksakslimousine
  • fina sommarkläder
  • en dvdfilm
om man frågar honom vad han fick så fick han "en pruttkudde, en matta och en pruttkudde" haha! Det som är skrämmande är att Evelin för några dagar sen helt ut i luften sa "jag skulle vilja ha en pruttkudde" Hon skrämmer mig ibland...

Jag fick
  • Vattenkokare (till vår stuga hurra hurraaa! Sommaren är räddad)
  • Presentkort till Aukia (hade önskat mig)
  • En ny dator (Fasiken vad snabbt det går att surfa nu. Jag är såå lycklig)
  • Ett nattlinne (hm...)
  • Choklad (sablar...)
Ja, sen väntar jag mig kanske nåt smått imorgon också då det är min RIKTIGA födis. För säkerhetsskull har jag planerat in ett besök till shoe stop ;)

Nu tror jag min man skulle önska att jag satte mig och tittade på ESC med honom. men jag har ju liksom ny dator. Åååh!

Måste testa printa lite också så jag får kollat om jag faktiskt lyckades installera printern

Kommentarer
Postat av: Heidi

GRATTIS på födelsedagen till er båda!

2008-05-25 @ 06:07:33
Postat av: Sussie

Stort grattis!

2008-05-25 @ 19:31:04
Postat av: snurven

Nå lyckades de att printa? hihi :) Extragrattis till ny dator! det behövdes ;)

2008-05-30 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback