Första maj

AAAJ! Ja, jag är ÖM, eller LIMIN som vi säger här ;), efter ridningen. Det gör lite småont att sätta sig kan jag informera. Men det hör till och det känns skönt!

Idag har jag firat första maj med barnen. Först tvättade jag köksfönstren på alla sidor sen tvättade jag alla fönster på utsidan, så hade vi picknick på gräsmattan. Mellan det tvättade jag tre maskiner tvätt. Sen cyklade vi till fammo och faffa där vi blev bjudna på saft och kex och munkar och mjöd. Vidare till tågstationen, dit vi kom lagom för att se ett godståg susa förbi. Panik! Bajsnödig Filip gjorde så att vi fick cykla till fammo och faffa en gång till (de bor närmare stationen än vi). Där satt vi en stund till och Filip fick lite rökt abborre. Sen cyklade vi hem. Alltså, jag gick ju då! Så åt vi lite och så planterade jag om två blommor. Sen började det ösregna. Alla barnen ut med paraply å så gick de runt och sjöng "regn regn mera regn" hehe! Sen tvättade jag klart alla fönster på ALLA sidor och bytte gardiner i vardagsrummet!

Jag känner mig lite trött nu...

Evelin ska duscha sen ska vi ringa Miika istället för att läsa gonattsaga =). Hoppas han har tid att prata.

Nu ska jag borsta Filips tänder ....

Ikväll blir det "oceans 13" ögongodis för en ensam Sanka!

Kommentarer
Postat av: snurven

Skicka regn hiiit! Vi har sått gräsmattan!

2008-05-08 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback