En ilsken spinnande katt

Tisdag idag. Min andra semesterdag! Jag njuter i fulla drag =). Idag for barnen på utfärd från dagis (ja, annars hade de förstås varit hemma med mig. men de ville på utfärden) Jag åkte till stan för att handla mat och lite annat jooo...Man måste ju komma upp till en viss summa för att få ordentligt med Prismabonus *skylla på*. Sen hämtade jag barnen (förstås!! Nejdå, jag pikar ingen *host host*).

Iskalla vindar har  vi haft idag men jag låg ändå ute i solstolen en stund. Under den stunden hann mina barn och grannflickan förvandla Evelins rum till en simbassäng. De skulle städa och moppa golv. Där stod Filip naken och tvättade golvet med sina kläder. Gaaaah! Jag fick ett mindre utbrott. Mindre eftersom grannflickan var här. Ville ju inte skrämma henne. Men UT med alla barn och så fick jag torka upp allt vatten. Så jag hade inga barn mera den dagen. De var bara Miikas.

Nåja, i ilskan fick jag lagat mat och skrivit dedär förbannade ansökningarna. Det är en sån underbar känsla då man printat ut dem och satt dem i kuvert. *njuta lite* Sen gick jag till postlådan och skulle springa en liten runda. Men jag hade så mycket spring i benen så det blev en stor runda och snabbt gick det och bra mådde jag. Hurra hurra! Jag har bra kondis *stolt* Jag sprang min lite längre runda riktigt snabbt och orkade hur bra som helst *skryta lite*. Jag är så nöjd så jag skulle kunna spinna som en katt ;).

Imorgon har vi inga planer. kanske lite grillat på kvällen i trevligt sällskap *hoppas innerligt*. och förstås hoppas vi att stugan kommer imorgon också *hoppas jättemassor*.

Nu ska jag duscha och sen blir det soffan resten av kvällen. *spinna lite*

Kommentarer
Postat av: grannen

Oj då, det har hon "glömt" att berätta. Vilket hyss!!

2008-06-06 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback