Dagarna räknas inte ner, tvärtom

ååååååå

Han kommer högst troligt inte hem på fredag *djuuup suuuck*. Jag tror inte jag riktigt förstått ännu. Måndag eller onsdag är nästa bud. FYY vad länge det är dit!

Visste ni att det bara är tisdag ännu?

Idag har jag dammsugit och tvättat kläder. Imorgon ska Evelin på sexårskontroll. På kvällen ska vi handla mat. Mitt liv är verkligen händelsfullt nu. Jag känner mig rätt bortglömd och skulle antagligen bjuda in jehovas vittnen på kaffe om de ringde på dörren. It´s really bad then! Inte ens nån brunnsgubbe har vi.

Jag måste sucka och stöna här för jag kan inte göra det åt Miika. Han behöver inte höra hur jobbigt det är. Det är ju inte lättare för honom direkt.

*suckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstön
suckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstönsuckåstön
suckåstönsuckåstönsuckåstön*

Nu ska jag elda lite mer och dejta House. Inte för att jag har lust, men han verkar vara den enda som vill just nu!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trist att det blivit framskjutet.. sånt är aldrig roligt. :P

Postat av: tanja

å fy vad tråkigt :( vill ni ha besök?:)

2008-05-07 @ 08:12:59
Postat av: CaRRa

Snart,snart,snart,snart....den som väntar på något gott väntar alltid för länge,er int i söis som i er? ;)

2008-05-07 @ 08:27:32
Postat av: snurven

Åååhneeeej. Hoppas House var bra:)

2008-05-08 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback