6 dagar kvar nu

Han kommer hem på onsdag!

Egentligen rullar det på rätt bra här just nu. Vi börjar nog vänja oss med att vara en tre personers familj. Lite skrämmande. Det måste vara mycket värre för Miika som är borta och inte får träffa barnen. Det är ju de man saknar mest. Stackars honom...

Undrar om det verkligen blir fredag imorgon eller om det kommer vara torsdag i en vecka typ. Det börjar kännas så...

Jag har fortsatt att vara äckligt effektiv. Idag kom jag på mig själv med att stå och rensa ur kylskåpet och torka av alla hyllor. HJÄLP! Det hade jag inte ens haft en tanke på att göra. Men nödvändigt var det ack ja! Sen åkte jag och Evelin till Sale och handlade mat att fylla det tomma kylskåpet med. Just så! Härligt med fräsch ätbar mat =).

Imorgon är det fredag då (vågar man hoppas verkligen??). Då ska jag jobba och inget mer. Nej, jag tänker inte städa köksskåpen eller nåt sånt. Bara ta det lugnt. Hur nu det ska lyckas?!

På lördag ska vi till villan och fira mamma och fammo på morsdag. Vi tar det i två delar så det inte blir så mycket på söndagen. På kvällen kommer Linda och maria hit! De är så snälla som offrar en lördagkväll på mej! *glad i hjärtat*. Vi ska typ titta på nån film =). Ska blir skönt med sällskap.

Söndag är det morsdag då. Vi ska väl luncha med miikas föräldrar och sen åker vi väl till min mommo. Sen vet jag inte. Å så är det måndag då och då är det inte många dagar kvar =). ja, å på måndag kommer kanske Tanja+kids hit! Hurra hurra! Man kan alltid lita på Tanja <3

Nu ska jag byta till myskläder och bänka mig i soffan.

www.sanka.bilddagboken.se  jag och länkar ni vet...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag drömde om dig o din nedräkning inatt, hehe. Jag drömde att din karl kom hem en dag tidigare än han hade sagt, för att överraska dig. :)

2008-05-11 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback