those days

Ja, ni vet domdär dagarna då man bara vill krypa ner under 10 täcken och inte komma fram före till våren (eller till let´s dance på fredagkvällen). jepp, jag hade en sån dag idag. Jag är slut. Jag tror inte jag fungerar längre. Höll på ge upp då jag kom hem och hade tampats med barnen på jobbet en hel dag. Sen började mina egna barn också gå på "buhuuuu jag ville ha dendär biiiilen som han hade på daaagiiiis, buhuuuuu" "jag ska borsta av min halare själv"...osv. Men så insåg jag att när vi bestämde oss för att bli föräldrar (ja, båda barnen är välplanerade och har faktiskt anlänt på önskad tid) så gav vi upp rätten att ge upp. Så istället lagade jag mat och såg till så alla fick nåt i magen. Se, sen var hela familjen mycket gladare...

Men jag är ändå sluuuut. Jag behöver ledigt! Tur att påsken närmar sig =)

Jag är inte riktigt vän med denhär bloggen ännu ärligt talat. Gillade bloggen.fi då allt var så enkelt och stilrent. här är det massa onödigt och plottrigt hmm...som om jag sku bry mig egentligen då! Men jag gillade att man kunde svara på kommentarerna på bloggen.fi.

Annars då? Min pappa fyller på söndag. han ville ha ett minneskort till sin nya mobil. PERFEKT eftersom jag då kan tvinga Miika att köpa en ny telefon samtidigt. Det kunde inte bli bättre muhhhahaha!

Ska kasta in en bild här bara för att testa!image44

Kommentarer
Postat av: tanja

vad var det för mat du gjorde?hoho grönt :D
så såg mina ut efter päronsaften.
ja,det är sämre här med kommenterandet faktist

2008-03-14 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback