Sovsöndag

Jag sov ända till 10.15 idag. Ojoj, det kändes som om halva dan hade gått då jag kom mig upp...

Sen var vi på pappas kalas. Han fick ett minneskort till sin nya telefon. Likadan som Miikas. Sen bråkade min nya Kamera och jag packade ihop alla sladdar och papper och gjorde den klar att åka tillbaka till affären. Men som tur så picklade jag lite med inställningarna så den funkade igen. Skönt! Tänk om de inte skulle ha haft fler rosa och jag hade måst ta en grå eller nåt...det var liksom inte det jag betalade för...

Nåja, sen for jag på latino. Det var så himla kul. Vi dansade samba idag ;). Jag känner mig ungefär lika mjuk i kroppen som en mjölkburk. Hmm...men det blir väl bättre! Det är såå himla roligt!

Nu har vi umgåtts med barnen och snart ska de läggas.

Imorgon får jag jobba med Maria hela dan wohoo! Najs =)

Kommentarer
Postat av: CaRRa

når ska du byri fäälas ti Fåssbyji på dansä tå? ;)

2008-03-17 @ 11:34:38
Postat av: tanja

så he funkar bra nu?:)

2008-03-17 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback