shame on you baby

Jahaja! Idag verkar bloggen funka bättre. Igår ville den inte bli uppdaterad alls.

Jag har just varit på en uppiggande step&pump timme. Veri najs! Det känns som om jag har en bra grund inför våren och sommaren då jag ämnar ta upp springandet igen. Saknar det lite. Det är så skönt att stoppa nån bra  musik i öronen och glömma omvärlden medan man samtidigt gör nåt bra för kroppen =). Fast samtidigt vet jag att jag borde vara försiktigare med mina fötter. De mår inte så bra av löpandet, men å andra sidan så mår mitt psyke och min övriga kropp bra av det. Hmmm...prioriteringar! Jag vet i allafall att den dan de amputerar mina ben ska jag ha proteser med rosa ludd på ;).

Imorgon är det fredag. Hur trevligt som helst =). Då ska vi se vår revy på närtv här hos oss. Jeej! på lördag ska jag ut och äta med M å L. Lite vin lär det väl bli, så får vi se vart det leder då. Jag är barnfri och manfri så jag är öppen för det mesta. Kul ska det bli i allafall att umgås utanför jobbet. Söndag hoppas jag på att komma med på latino. men jag är 9de på väntelistan. It sucks!

jaja, inget på tv på torsdagar heller! Men jag ska i allafall krypa ner i soffan med min Clive Cussler bok =)

hejdå! Vi ses en annan dag

nej, min egen dator har inte kommit hem ännu

Kommentarer
Postat av: natta

vilken tjusig blogg du har ! :)
spana gärna in min blogg har tid och vägarna förbi haah.
ha det gött

Postat av: tanja

jag vill oxå trääna,megaabstinens.. men vet inte vad ja ska våga börja med :P

2008-03-28 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback