Påsklovet är här

sådärja! Nu har min bror bytt moderkort och processor i min dator. Han har ännu inte levererat datorn. Jag försöker vara tacksam och låta honom själv bestämma när han vill göra det. "när du har lust" "det har jag aldrig"...så så! Men det är ju ingen vits att jag hämtar datorn själv heller för då är han ändå tvungen att komma hit och fixa till nätet eller nåt. Jag är så hjälplös...muhahah!

Äntligen påsklov. Fyra lediga dagar! Underbart...ända tills det är långfredag och jag går här och tuggar på naglarna av rastlöshet. Hehe! Weird att jag blivit så. Jag brukar vara den minst rastlösa mänska jag känner. ojoj..

Nå, som tur fick jag mitt adlibrisbokpaket idag. Tre nya Clive Cusslerböcker ou jee! Har läst en av honom som jag blev helt såld på. Hoppas dessa är lika bra. Den jag börjat på nu är helt ok i allafall =). Det duger!!

Imorgon blir det trevlig kväll med några tjejer. Ska bli så mysigt att träffas och prata lite. Miika ska och spela dit mot Närpes nånstans. Det blir nog bra med lite sällskap då. Även om jag längtar efter ensamhet ibland!

Kommentarsystemet här har en del att lära av bloggen.fi! Jag blir grymt frustrerad då jag inte kan svara på varje enskild kommentar! hmpf!

Ikväll har jag börjat med nya trumrytmer...det är svårt! Jag sliter mitt hår i frustration och kämpar på... Trumpinnarna flyger, jag missar hi hat och slår mig själv på fingrarna ibland. Och då har vi inte ens börjat fundera på hur det LÅTER! Men fasiken vad roligt jag har =). Det känns bra! Man blir hög på det =).

Nu ska jag ta en träff med mr nukkumatti! Jag tror jag försummat honom lite den senast tiden. åtminstone verkar det som om han försöker strö såndär sand i mina ögon nu.

Ha en trevlig påsk folk =)

P.S. jag känner mig lite som Carrie i "sex and the city" då jag sitter i sena kvällen och knapprar påenlaptop...muhahahaimage45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback