Just a little bit

Jag måste erkänna att denna blogg inte är lika inspirerande som den på bloggen.fi. Neeej, jag tjatar väl inte...inte!

Nu är påsken över och jag tycker dessa fyra dagar har flugit iväg. Vart försvann den? Men vi  har haft det bra. Igår var vi till villan och spanade lite. har bilder, men ids inte tömma kameran till denna dator då jag ändå får tillbaka min egen om några dagar. Så patience please!

Min bror ska för övrigt söka jobb här i byn så jag tyckte det lät toppen att han kan börja komma och serva min dator på lunchen. Han sa lite spydigt att han kanske skulle bo i husvagnen på vår gård lika bra...vilken bra idé alltså! barnvakt, bil-och dataservice i ett. Måste fundera på detdär. fast jag tror inte han menade allvar!

Barnen har ätit godis så de spytt och jag tror inte de vill ha mer på ett tag. hehe! Precis som det ska vara! Nå, vi avvaktar och ser om det är nåt allvarligare. Men troligtvis inte. Miika skulle i och för sig inte ha nåt emot att vara hemma med sjuka barn. Fast torka spyor...näe!

Själv ska jag jobba och slita som vanligt imorgon. är nog i en svacka med jobbet nu. Vet inte varför det tar emot så... Fast jag trivs med att jobba och få lön på kontot varje månad och känna att jag gör nåt. ÄH! Det är väl lite lejdo bara! Vem har inte drabbats av det nångång?

Mitt hår är skitigt. Har planerat att gå i duschen hela dan men det har inte blivit av ännu. Skunk! Urk! Men lite småmysigt att bara sunka på en hel dag och känna sig som en urmänska...URKmänska...

På fredag blir det tvkväll med revyarna antar jag. Då kommer nämligen vår revy på närtv! Hurra hurra! Om nån revymänska läser detta kan jag meddela att vi måste vara här eller så måste jag ta två barn med mig. Miika ska nämligen till nån studio. Med MINA trummor *sniff sniff* Just när jag lärt mig en ny grej på dem! Hmfp!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det känns liksom lite mer rätt o läsa din blogg på den finlandssvenska sidan tycker jag!! O så slipper man skriva in nå jäkla koder varje gång
man ska kommentera!

2008-03-25 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback