Illusionen jag

Ja, här sitter jag igen då! Ikväll var det pilates och plötsligt är dagen slut. Man har inte mycket liv då man jobbar heltid. Eller är det jobbet som är livet? Jaa, jag börja tvivla på dethär med att vara jobbande mamma. Men jag ser ingen lösning heller! Nej, inte såna funderingar denhär tiden på dygnet!

inatt drömde jag att jag var med i en makeover där de skulle fixa mitt hår och sminka mig. De jävlarna klippte kort hår åt mig och färgade det rött. Fy fasingen alltså! Jag stortjöt! Gissa om jag var glad imorse då jag vaknade med mitt bruna rätt långa hår =). PUH! Jag drömmer konstiga drömmar nu. En natt drömde jag att killarna från revyn var med på ett latinopass vid Sportis. Fast sportis är ju ett kvinnogym och de satt bara på en bänk och dreglade tills de blev utkastade. Jag tyckte det var pinsamt. Ännu en gång var jag lättad då jag vaknade håhå! Undrar om jag vågar lägga mig ikväll ;)

I helgen fick jag äntligen se "sahara". Läste ju boken för nån vecka sen. Superbra bok, helt okej film! Sen hyrde vi också "colorado avenue"...HMMM! Jag satt mest och sa "dääär va den" om vissa repliker "far du tid så e du int min pojk na mejr", "satans smugglar" osv ;). Funny funny! Filmen var väl ingen höjdare sådär annars. Men festen var filmad vid vårt samlingshus hihi!

What else? kallt är det här, plötsligt kom vintern kan man säga!

Planer för den närmaste framtiden:
  • Tv-kväll med revyfamiljen på fredag här hos oss
  • kanske nåt trevligt med maria å linda på lördag...kaaanske
  • latino på söndag, med bara kvinnor
  • jobb helgen efter
  • helsingfors helgen efter det! Wohoo! Längtar...
  • Sen blir det evelins födis i slutet av april
  • ...å så är det vår =)
HMM! Har ni tänkt på allt man kan uttrycka med HM...nä, så sant! Det betyder INGET ;)

Natti natt vänner å ni andra

Det där med illusion ja haha! Jag är en illusion och gift med en man som inte finns. Rätt självklart va!?

Kommentarer
Postat av: tanja

int er he na mardröm å ha röö hååri :D hoho! i love sahara :)

2008-03-26 @ 11:04:44
Postat av: CaRRa

Hmmmm er et grömmt användbaret uttryck! Hmm...

2008-03-26 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback