Envy me

Nå, nu har jag fått hem min lilla dator igen. Nej, hon ska inte ha nåt namn. Vi är inte vänner just nu.... För första gången i mitt liv känns det som om jag skulle vara redo att KÖPA, BETALA för en NY dator. Men mitt bankkonto håller inte med. Så jag fortsätter utnyttja min bror. Jag menar, det är säkert viktigt för honom att få känna sig viktig. Hehe! Nytt tangentbord kanske jag investerar i ändå. Detta är fult, smutsigt och låter mycket. HMPF! Ett nytt kan inte vara SÅ dyrt!

jaja

Igår var nästan hela revyfamiljen hit. Vi tittade på årets revy på närtv och sen såg vi förra årets på dvd. Det var så roligt =). Sen spelade vi cranium två varv. Det var verkligen speciellt att spela med ett gäng teaterapor. Funny =). Till slut satt vi bara och pratade till halv 3 vi tre som blev kvar. Hur mysigt som helst. Det var riktigt roligt att träffas igen och inse att vi fortfarande trivs ihop. PLUS att man fick lära känna alla ännu på ett personligare plan. Vem hade väl kunnat veta att vi hade killar i nötblandningen som dricker té. Aaaah! Häälit häälit =). Ja, och så fick de träffa Miika då. Och han fick träffa dem. Han fanns alltså igår också! Jag skulle stoppa in nån bild här. Men min dator vill inte föra över bilderna från kameran GRR! Så det blir väl senare då i bilddagboken. SANKA heter jag där!

Ikväll blir det också roligt. Ut och äta gott med M och L =).

Men nu ska jag klä på barnen och åka till stan och köpa en present åt en åttaåring. Sen ska jag föra barnen till mommo och moffa och bli bjuden på lunch. Sen åker jag hem och vilar. Om jag ska orka ikväll blir det nog att ta igen lite av sömnen jag inte fick inatt.

Miika åkte imorse och jag ser väl honom nästa gång på söndagkväll. De bandar en skiva igen. Kul kul! Tråkgit bara att det tar upp hela helgen. Men det är väl hans tur att var borta lite nu.

Jepp jepp! NU åker vi till stan och tankar min bil =)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hehe, viktigt att han får känna sig viktig.. *ler* :D

Och ett litet tips... ta en trasa o blöt den lite och lägg på lite medel, vad du brukar använda.. diskmedel, Tolu
or whatever
och putsa tangentbordet. (Koppla ur det först så du i lugn o ro kan trycka på alla tangenter utan att det händer för mkt) och gnugga på. De blir rena o som nya. :)
Se bara till att trasan är så urkramad att det inte droppar vatten från den... Jag rengjorde ofta kassorna i Prisma så.. för de blev för äckliga. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback