Sommar

Hej på er!
Idag är det tisdag och jag har jobbat. Imorgon är det onsdag och då ska jag jobba. Sen är det torsdag och då ska jag INTE jobba muhahah! Ledig ledig ledig två dagar. Sen ska jag i och för sig jobba helg men det tänker jag inte på Nuuu.

Jag har precis varit på en cykeltur med min man. Han tvingade mig men sen skulle han minsann börja svänga om då vi precis hade fått upp farten! PAH! Det var riktigt skönt och jag bli alltid så häpen över hur vackert det är häromkring. Det är riktig lantlig och vackert. Man känner hur blodtrycker sjunker och endorfinerna stiger och så blir man ett enda stort leende =D. Lite töntigt men det bjuder jag på!

I lördags hade vi Bon Jovikväll. Det var riktigt lyckat! Vi åt amerikanska hamburgare, drack amerikansk öl och bröt på amerikanska...en liten stund, så länge vi kom ihåg haha! men trevligt hade vi iallafall =). Kanske vi tar flera kvällar i samma sällskap snart =). Nåja, om inte före så 16.6 då !

Stugan har inte kommit ännu! Alla väntar! Det är värre än att vänta på ett barn som ska födas. Alla ringer och frågar och kollar och väntar hahah!

Nej, Filip får inte byta till dagmamma i höst! *lite besviken* Men å andra sidan är han större i höst och det kommer nog gå bra!

Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback