Nojig

Sådär! Nu har jag skrivit 6 arbetsansökningar till då. Det suger verkligen! För jag får aldrig jobb jag söker... men ändå fortsätter jag kämpa på och skriva och printa och kopiera.

Jag är kass på ansökningar. De blir stela och väldigt tråkiga och jag kan inte framhäva mig själv. Konstigt, annars är jag minsann en mästare på att skryta *flin*. men det känns bara krystat och så blir jag nojig då jag tänker på att de sitter och fnissar åt min ansökan och slänger den i "NO WAY"-högen. Mina ansökan som jag slitit med sååå

Min multifunktionsapparat kopierar suddigt dessutom så de får väl migrän av att läsa kopiorna...*suuck*

Jaja, men nu är de bara att packa in i kuverten och skicka iväg. Undrar om de skulle gilla om jag la dem i kuverten de senast skickade tillbaka ansökningarna i "tack för att du sökte men..." jag menar, det skulle ju vara naturvänligt!

Nä, nu är det dags att stiga upp härifrån och göra nåt annat!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Arbetsansökningar är ett helt kapitel för sig.... om du är osäker på hur du ska skriva dem så leta fram mallar på nätet. Jag läste på ganska mkt då jag började skriva dem på allvar och jag insåg att jag gjorde ganska många fel.. desto duktigare jag blev så desto fler intervjuer fick jag.

De 3 sista jag skrev resulterade i en arbetsintervju (som jag tackade nej till) och 2 jobb som jag fick. :)

2008-06-12 @ 21:23:19
Postat av: CaRRa

hä er klaaart et du ska skryt på di sjölv! Så mytsi du bara kan, haha! :D

2008-06-13 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback