Midnattssvammel

Nu har vi firat midsommar!

Miika och pappa har byggt på stugan hela dan och sen for vi hem. Barnen sover där, men vi har inte plats före stugan är klar. Så vi har haft picknick på bakgården och tittat på "what happens in Vegas" samt druckit upp skumppan vi fick i bröllopsgåva. Den vi skulle dricka på vår första bröllopsdag. Men nu ville vi ju vara (nästan) nyktra då vi såg Bon Jovi i måndags (=bröllopsdag) så vi skippade skumppan då (alt. glömde bort den). Det var riktigt mys ikväll måste jag säga.

Imorgon blir det mer byggande och då ska vi sova över där. Mamma och pappa sover nån annanstans. Snällt! Hoppas vädret orkar vara bra imorgon, det skulle vara så skönt att få lite sol på slutet av semestern. På tisdag är det jobb igen som gäller och på onsdag är det ett jobbintervju till. Igår var jag på en. GULP! På ett vis roligt för de är så krävande och man måste anstränga sig. Men jobbigt också.... svårt att veta vilka dåliga egenskaper man kan tillåta sig att avslöja *le*

Nu ska jag lägga mig med min älskade man (han är sååå söt). Natti natti

Eventuella stavfel får ni skylla på skumppan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback