Jag är meriterad kan ni tänka er =)



Jag har alltså fått jobb!

På ett eftis. Det låter kanske torftigt och jag var skeptiskt till först men nu är jag jättenöjd =). Blev verkligen positivt överraskad av rektorn speciellt. Jag tror jag kommer passa in bra där, även om vi nu inte kommer jobba tilsammans direkt. Jag förstod det då han sa "du kommer nog märka att vi är ganska...normala"  Jo, han hade uppehåll där före normala. Härligt =)

Mer ansvar kommer det bli. Kanske dags för mig att börja ta lite ansvar. jag tror det kommer vara nyttigt för mej! Hurra hurra! Jag är såå glad.

Inte nog med det på lördag kommer hela revygänget hit på grillfest. Jag ser såå fram emot det =). Undrar just om jag borde varna Miika? Jag nämnde det bara snabbt i telefon idag och då trodde jag ännu vi skulle vara nån annanstans. UPS! Det är inte lätt att vara gift med mig...

Ska nog ta och plocka ur diskmaskinen nu och försöka smöra lite =)

Ja, rubriken!! Jag var tydligen mest meriterad av de som sökt jobbet *dööö av upphetsning* Det har aldrig hänt förut!!!

Diskmaskinen ja...

Kommentarer
Postat av: CaRRa

Wohoo! Congrats! :D Vann er i tå?

2008-06-26 @ 11:41:53
Postat av: Heidi

GRATTIS till jobbet!

2008-06-26 @ 12:43:58
Postat av: tanja

GRATTIS!! :)

2008-06-26 @ 15:23:12
Postat av: Sussie

ååh, grattis!!!!!!!

2008-06-26 @ 18:31:46
Postat av: ankipankki

Du är SÅ snygg i håret!

Postat av: antigua heidi

Grattis!! En fin bild på dig också! Vad betyder normal? ;)

2008-06-30 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback