it´s my life

Imorgon åker vi ner till Ekenäs och bor två nätter hos söta M och R =). Det ska bli mys mys! Lite semester är vi värda tycker jag.

Sen på måndag åker vi til Helsingfors, jag har lovat att köra *gulp*. Där får vi fira vår första bröllopsdag med Bon Jovi och några tusen andra. Hurra vad härlig och heelt totalt olikt oss =). Jag har också siktet inställt på ett par byxor, ett par skor och så té förstås. ou jee! Har varit nördig och printat ut karta över helsingfors och prickat i viktiga ställen T.ex. téaffären, sportaffären, subway, spårvagnshållplatsen... Nej, nån storstadsmänska blir det inte av mig. jag har så svårt för att komma ihåg numrorna på spårvagnar och bussar och sånt. *sucka lite*

Packat har vi och vi är ganska redo att åka direkt efter frukost. Först ska vi föra barnen till mommo och moffa och sen åker vi. Häälit!

BON JOVI HERE WE COOME!!

Kommentarer
Postat av: josefin

ha en trevlig kväll! :D

Postat av: Sussie

Ni kör precis förbi vårt om ni kör Ekenäs-Helsingfors. :)

Jag bor ett par km före Kyrkslätt. Kela står det på vägskylten. Du kan ju vinka då du åker förbi. ;-) Om du har tid o lust så får du gärna vika in o säga hej. :)

2008-06-14 @ 10:46:53
Postat av: tanja

ha det BÄÄÄÄST massa avis :)

2008-06-15 @ 00:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback