Döda tid och fåglar

Ingen stuga ännu och inget frissabesök idag. jag går sönder!! Alltså jag var till frissan i fredags men hon blev inte nöjd med slingorna så vi skulle göra nya idag men nu blev det framskjutet...*liten suck* Nåja, det är inte så farligt! Men tråkigt! Ska ta med barnen till CM och Prisma nu på förmiddan istället. Sen får jag vara ledig hela eftermiddagen då. Det är inte så illa!

Har försökt ringa och fråga om stugan. men ingen svarar, så jag ska försöka på nytt strax! Lyckades väl pricka in kafferasten eller nåt annat viktigt hehe!

Vaknade imorse av en fucking hackspett som bygger bo i nocken på vårt hus. Den ska fan dööö!!!! Skitfågel =6.

Nåja, nu ska jag försöka ringa igen.


Kommentarer
Postat av: tanja

men djees,hoppas ni hittar nått kul i stan :)

2008-06-05 @ 08:43:54
Postat av: Sussie

Hackspett är inte roliga. Vi hade hackande talgoxar en höst. :P Blörk. Nu har vi en kisse som tar allt.. till och med huggormar. ;-D

2008-06-08 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback