Stockholm och jag

Jeeej! Imorgon åker hela familjen på semester till stockholm. Vi åker ner till åbo och över med båten. Tillbringar en dag i stockholm och åker med båten tillbaka natten till lördag. PUH! Det blir intensivt men ROLIIIGT! Det jobbiga är bara att båten kommer i hamn kl 06 och inget verkar öppna före 10 i stockholm. Galet! Vad är det för ställe?? Nåja, det ordnar sig =) Vi har ju varandra!

För övrigt har vi sovit två nätter i nya stugan! Hur fint som helst. men åååå vad skönt att få sova hemma inatt!

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: tanja

där i slussen tror jag det var så´fanns ett kafe som var öppet å hade frukost etc.. jag å topi åkte in till stan å tänkte att jaa,nog är detnått ställe som har öppet,men nej:P

2008-07-17 @ 10:44:42
Postat av: anki

Bara det blir bättre väder ska jag koma å si ti er stuga nån kväll!! :)Vill ha en sån i Fäboda!!

2008-07-21 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback