Somehow

Jodå, hon lever och andas =)

Hon är bara inte så bloggsugen just nu...

Mer bilddagbokssugen faktiskt.

Nu är vår stuga så klar så vi kunde bo där faktiskt. Men så åker mamma och pappa bort i några dagar och då tror jag vi bor i deras stuga istället så slipper vi släpa alla saker in och ut igen sen då vi ska bygga loftet. Stugan är jättemysig och vi kommer trivas bra där. Jag har skruvat upp de sötaste rullgardiner där idag och är så stolt över mig själv. Hehe!

jag är ledig ännu imorgon sen kan det, om det går illa, bli 10 dagar jobb i sträck. Hoppas jag kan ta ut två semesterdagar där emellan nångång. Känner mig mindre och mindre jobbsugen faktiskt.

Nu ska jag sätta mig i min hårda soffa med min perfekta man och titta på en halvdålig film med godaste te och nektarin som tilltugg.

I LOVE



Kommentarer
Postat av: Maria

Sidu va finan stugo ni har!He sir riktit mysit ut!

Ja,du he blir såde tå man e ledi na dag så vill man helst int fa i jobb na meir...int ja heldä vill fa nastans.Ja ve heim heila dan,så skönt!

2008-07-08 @ 18:17:00
Postat av: sussie

ååh.. nåt liknande som vi tänkte bygga som gäststuga/lusthus men.. om 10 år kanske

2008-07-11 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback